Postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami. Szanujemy poglądy naszych Pracowników oraz zapewniamy im równe szanse i jednakowe traktowanie.
Wartości, z którymi się utożsamiamy, budowane są na fundamencie szacunku i wzajemnego zaufania. Dążymy do stworzenia jasnych i przejrzystych zasad współpracy oraz atmosfery sprzyjającej wszystkim Współpracownikom. Nie różnicujemy ich ze względu na płeć, rasę, narodowość, niepełnosprawność, wiek, tożsamość seksualną, przynależność związkową, pochodzenie etniczne lub społeczne, wyznawaną religię lub przekonania polityczne.
W codziennej pracy kierujemy się zasadami etycznymi, opierającymi się na 4 wartościach, które oznaczają dla nas:
DOKUMENTY OKREŚLAJĄCE WARTOŚCI ETYCZNE I ZASADY POSTĘPOWANIA
- Polityka Przeciwdziałania Mobbingowi i Dyskryminacji oraz Innym Nieakceptowalnym Zachowaniom - wskazuje zachowania niedopuszczalne oraz sposoby przekazania informacji w przypadku konieczności zgłoszenia zaistniałego incydentu. Określa działania prewencyjne oraz obowiązki pracodawcy i Pracowników w tym obszarze;
- Kodeks Etyki Grupy Enea - prezentuje zasady postępowania, u podstaw których leży równe traktowanie i poszanowanie godności osobistej. Wprowadza standardy zachowań wobec Klientów, partnerów biznesowych, akcjonariuszy, społeczności lokalnych i Współpracowników.