Jesteśmy dostępni dla naszych Klientów poprzez:
- 32 Biura Obsługi Klienta zlokalizowane w dogodnych miejscach;
- Dedykowanych Opiekunów Klientów;
- Elektroniczne biura obsługi klientów: eBOK i eBOK dystrybucyjny;
- Stronę internetową: enea.pl i operator.enea.pl;
- Contact Center: infolinia obsługowa (+48 611 11 11 11) i infolinia dystrybucyjna (+48 (61) 850 40 00);
- Innowacyjny chat i, od niedawna, live chat;
- Media społecznościowe np. Facebook, YouTube, Twitter.
Na sprawną komunikację wpływa dostępność i szybkość połączenia z naszym konsultantem. W celu zwiększenia gwarancji skutecznego załatwienia spraw naszych Klientów przez infolinię stale modernizujemy jej zaplecze techniczne. Nasze infolinie wyposażone są w dodatkowe źródła zasilania. Dzięki temu Klienci podczas awarii linii telefonicznej mogą bez przeszkód korzystać ze wsparcia naszych konsultantów.
W Biurach Obsługi Klienta funkcjonuje numerkowy system przywoławczy, który usprawnia pracę Konsultantów i zapewnia Klientom obsługę zgodnie z kolejnością przyjścia do biura.
Dbamy również o wygląd i wyposażenie Biur Obsługi Klienta. Systematycznie wprowadzamy nową aranżację, która buduje ciepłą atmosferę wnętrza. Jednocześnie nasze biura wyposażone są m.in. w bezprzewodowy Internet, stanowisko do ładowania telefonów oraz miejsce do wypełniania wniosków.
Nowe rozwiązania w obszarze komunikacji dla Klientów:
- Wprowadziliśmy dodatkową funkcję w live chat, za pomocą której możliwe jest dodawanie załącznika w korespondencji. Ten pozornie niewielki krok, skraca proces rozwiązywania problemu. Klient nie musi dostarczać osobiście, ani wysyłać pocztą dokumentów, co do których ma wątpliwości. Może to zrobić za pomocą jednego kliknięcia, a Konsultant odbierze i zapozna się z treścią załącznika od razu;
- Kolejnym rozwiązaniem przygotowanym dla Klientów jest wellcome call, czyli telefon powitalny, który wyjaśnia funkcjonalności i zasady posługiwania się serwisem telefonicznym w obsłudze Klienta bez konieczności wychodzenia z domu. W trakcie rozmowy konsultanci wskazują na możliwość korzystania z elektronicznego sposobu obsługi i strefy zakupów;
- Wyeliminowaliśmy papierowe blankiety, które były wysyłane na dodatkowej karcie wydruku razem z fakturą. Rozwiązanie wprowadziliśmy wśród Klientów, którzy nie wykorzystywali blankietów do płatności. Początkowo powyższe zmiany zostały wprowadzone w obszarze zielonogórskim, a obecnie stosowane są we wszystkich naszych lokalizacjach. Tym samym ograniczyliśmy ilość drukowanych dokumentów. Klienci mogą również zrezygnować z faktury papierowej na rzecz faktur elektronicznych. W tym celu wystarczy, że założą własne konto w systemie eBOK i wybiorą opcję rozliczania na podstawie e-faktury. Elektroniczna faktura zapewnia wygodę poprzez jej dostępność w każdym momencie, bez obawy o zagubienie dokumentu i bez konieczności posługiwania się wersją papierową faktury.
Udoskonalamy i zmieniamy nasze produkty i usługi z myślą o Klientach. Jesteśmy ciekawi za co najbardziej cenią nas nasi Kontrahenci. Prowadzimy regularne badania satysfakcji wśród Klientów, żeby poznać opinie o naszej ofercie oraz szeroko rozumianej współpracy.
Wyniki badania w 2018 roku wskazują, że mamy aż 73% zadowolonych Klientów z obsługi konsultantów Enei oraz w Biurach Obsługi Klienta.
Jak przeprowadzamy badania:
Przeprowadzamy badania zadowolenia Klientów dotyczące obsługi przez Infolinię i w Biurach Obsługi Klienta. Badanie realizowane w formie kwestionariusza ankiety. Klienci wybierani są losowo i poprzez kontakt telefoniczny. Badanie prowadzimy w trybie ciągłym i analizujemy miesięczne wyniki. Celem badania jest uzyskanie informacji o poziomie zadowolenia Klienta z realizacji jego sprawy oraz zaangażowania konsultanta Enei i BOK. Wskaźnik satysfakcji wskazuje na ilość osób zadowolonych z obsługi w stosunku do wszystkich, którzy wzięli udział w badaniu wypełniając ankietę.